Vėjo greitis ir kryptis
Greitis

2 km/h

Kryptis

321°

Naujo buto pardavimas – nuo durų kilimėlio

Naujo buto pardavimas – nuo durų kilimėlio

Grįžti atgal

Vien per šių metų pirmąjį ketvirtį šalyje parduota 8 proc. daugiau nekilnojamojo turto objektų nei pernai tuo pačiu metu. Įkaitusi NT rinka reikalauja netradicinių sprendimų, todėl NT projektų vystytojas „Citus“ nusprendė pardavimo procesą apversti aukštyn kojomis.

Delfi.lt/M360 rašo: „Naujo buto pardavimas – nuo durų kilimėlio“

Vien per šių metų pirmąjį ketvirtį šalyje parduota 8 proc. daugiau nekilnojamojo turto objektų nei pernai tuo pačiu metu. Įkaitusi NT rinka reikalauja netradicinių sprendimų, todėl NT projektų vystytojas „Citus“ nusprendė pardavimo procesą apversti aukštyn kojomis.

Į rimtą procesą – su humoru

Žiniasklaidai išplatintame pranešime rašoma, kad „Karaliaučiaus slėnis“ – tai vienas didžiausių ir ilgiausiai vystomų „Citus“ projektų. Pradėtas Vilniaus Pilaitės mikrorajone dar tuomet, kai retas vystytojas į šią miesto pusę žiūrėjo, šiandien jis apsuptas daugybės sėkmės formulę kopijuoti nusprendusių konkurentų.

„Šiandien rinka yra labai aktyvi, konkurencija smarkiai išaugusi, projektai supanašėję, kaip ir komunikuojamos žinutės, o privalumai greitai tampa „higiena“ ir taip pat supanašėja. Būtent dėl šių priežasčių ieškojome žinutės, kuri, pirmiausia, padėtų išsiskirti minioje ir atkreipti dėmesį – net ir geriems projektams, geriems pasiūlymams gauti savo dėmesio dalį tokioje triukšmingoje rinkoje yra sudėtinga“, – pasakojo „Citus“ marketingo projektų vadovas Gediminas Lekoveckas.

Taip kartu su reklamos agentūra „McCann Vilnius“ buvo sukurta kampanija „Brangiausias kilimėlis“. Jos žinia paprasta, bet tuo pat metu traukianti dėmesį – pirkite durų kilimėlį ir dovanų gaukite... kotedžą.

Idėją padiktavo parduodami namai

Kaip pasakojo reklamos agentūros „McCann Vilnius“ kūrybos vadovas Mantas Velykis, kūrybinę idėją komandai padiktavo patys parduodami kotedžai: „Aplankę vystomą projektą pamatėme, kad nemažai kotedžų parduodami jau pilnai įrengti. Kol kiti tokią paslaugą pateikia kaip papildomą galimybę, mes nusprendėme ją paversti pagrindu – kas nenorėtų, kad įsigijus naują būstą esminis rūpestis būtų tik durų kilimėlis.“

Kampanijos priemonėse nuspręsta rodyti tik durų kilimėlį ir jokių namų vizualizacijų. Čia žmonių dėmesį turėjo patraukti tik intriguojantys šūkiai ir stulbinanti kilimėlio kaina.

Specialiai kampanijai buvo sukurtas ir interneto puslapis, kuriame galima daugiau paskaityti apie kilimėlio „privalumus“ (http://www.kilimelis.karaliauciausslenis.lt/).

Negana to, visi dabar perkantys kotedžą ar butą „Karaliaučiaus slėnyje“ taip pat gauna ir kampanijoje matomą kilimėlį.

Pirmieji rezultatai – džiugina

Vos per pirmas dvi kampanijos savaites ji sulaukė nemenko pirkėjų dėmesio. „Užklausų skaičius išaugo maždaug 88 proc., bendras projekto lankomumas internete – 27 proc., o taip pat pastebėjome, kad grįžo natūralus domėjimasis projektu, nes organinis srautas augo beveik 18 proc.“, – teigė G. Lekoveckas, pridurdamas, kad šios kampanijos biudžetas visiškai atitinka jų nuolat vykdomų kampanijų biudžetą.



Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/m360/naujausi-straipsniai/naujo-buto-pardavimas-nuo-duru-kilimelio.d?id=81298085.